سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

تحت پوشش قرار گرفتن 100 هزار دانش آموز کردستانی درطرح اوقات فراغت

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تابستان امسال 100 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در 300 پایگاه استان زیر پوشش طرح اوقات فراغت قرار می گیرند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رشید قربانی امروز در دومین جلسه هماهنگی ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: 68 مورد از این پایگاه در حوزه ورزش و 58 مورد نیز در مناطق روستایی فعال هستند و این اداره کل طبق پایش های خود حدود 42 رشته با توجه به نیاز روز جامعه در این پایگاه ها بکار گرفته است.
وی افزود: بیشتررشته های مورد توجه در طرح غنی سازی اوقات استان در بخش های فنی و حرفه ای و کار آفرینی است تا دانش آموزان در رشته های مورد علاقه خود این حوزه ثبت نام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت:ازتعداد کل پایگاه های اوقات فراغت استان، 150 پایگاه به آموزش و پرورش و بقیه نیزبه صورت مشارکتی با سایر دستگاه ها مرتبط اختصاص داده شده است.

وی افزود: در همین راستا کانون های فرهنگی و تربیتی، ورزشی، مدارس، آموزشگاه های آزاد، اردوگاه ها، دارالقرآن، مراکز فنی و حرفه ای، کانون های هلال احمر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ثبت نام و فعالیت های تابستانی پیش بینی شده است.
قربانی افزود: درفعالیت های تابستانی سال گذشته بیش از 82 هزار دانش آموز مشارکت داشتند.
انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.