سنندج؛

تشکیل 1046 کلاس اوقات فراغت در کانون های مساجد کردستان

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از تشکیل یک هزار و 46 کلاس اوقات فراغت با عنوان آسمانی‌ها همزمان با تابستان امسال در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کامل گلباغی در جلسه استانی ستاد اوقات فراغت که در مجتمع فجر سنندج با حضور نماینده ادارات و سازمان‌های عضو ستاد برگزار شد،گفت:در حال حاضر 392 کانون در مساجد شهری و 131 کانون مساجد روستای استان فعالیت می‌کنند که در طول تابستان در هر کانون حداقل 2 کلاس تشکیل می‌شود که با احتساب تعداد کانون‌های استان تشکیل یک هزار و 46 کلاس اوقات فراغت پیش بینی شده است .

وی به کلاس‌های اوقات فراغت این دبیرخانه در سال 95 اشاره و بیان کرد: در سال گذشته 960 کلاس اوقات فراغت در 480 کانون استان تشکیل شد که بیش از 24 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان جذب این کلاس‌‌ها شدند.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان بیان کرد: این کلاس‌ها در 21 رشته با موضوعات مهارت اسلامی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اقتصاد مقاومتی، حرفه آموزش، اردو، کتابخوانی، میزگرد، مناظره، کارگاه آموزشی، تفریحی، بازدید علمی، رایانه، خطاطی، نویسندگی، و مسائل ورزشی و پرورشی تشکیل می‌شود .

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان به برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد استان در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و افزود: اجرای طرح ربیع القرآن، طرح قرآنی 1451، تلاوت نور، تفسیر کوتاه، مفاهیم و حفظ و قرائت قران از فعالیت‌هایی است که در طول ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد استان آغاز شده است .
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.