سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۲۳۰ شبکه در نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی

نهمین اجلاس مجمع عمومی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور ۲۳۰ شبکه از ۳۶ کشور در شهر مشهد برگزار می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام علی کریمیان دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با اشاره به فعالیت‌های این اتحادیه و نقش آن در منطقه اظهار کرد: این اتحادیه تنها مجموعه‌ای است که در عرصه جهانی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و اندیشه انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

وی افزود: نهمین اجلاس مجمع عمومی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی تابستان امسال ۱۱ تا ۱۳ تیرماه در مشهد مقدس و با حضور ۲۳۰ شبکه از ۳۶ کشور جهان برگزار می شود.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با بیان اینکه قرار بود این اجلاس در کشور دیگری برگزار شود، گفت: با این حال چون مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ معرفی شده، این اجلاس با حضور ۸۰۰ میهمان داخلی و خارجی در این شهر بین‌المللی برگزار می‌شود.

کریمیان ادامه داد: شعار اجلاس نهم، «مشهدالرضا خاستگاه وحدت و تمدن اسلامی» تعیین شده که به مدت سه روز برگزار خواهد شد. انتخاب شبکه برتر اسلامی، تجلیل از خانواده شهدا، انتخاب برترین فیلمساز جهان اسلام و نمایش مستندهایی در مورد عراق، سوریه، لبنان و یمن بخش‌های مختلف این اجلاس را تشکیل می‌دهند.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با اشاره به دیگر بخش‌های این اجلاس عنوان کرد: در کنار مجمع عمومی شاهد برپایی هفتمین بازار فیلم اسلامی، ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری رسانه، دومین نشست فعالان ‌فضای مجازی و هفتمین دوره جشنواره اتحاد خواهیم بود که هر یک جزو برنامه‌های اصلی نهمین اجلاس هستند.

 

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.