سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری در یزد؛

مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار

حجه الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی گفت:مساله ولایت فقیه مساله عزت و استقلال ماست و محور وحدت در جامعه هم باید رهنمودهای ولایت باشد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجه الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمیامام جمعه موقت تهران در این مراسم با اشاره به توطئه گسترده دشمن درحوزه توهین به مقدسات و ارزشهای اصیل اسلامی و انقلابی مان گفت : برای مقابله با این توطئه ها وهجمه ها خانواده ها باید فرزندانشان را دریابند و علما نیز بیشتر در عرصه تبیین اعتقادات حضور داشته باشند تا نسل آینده ما خدا باور و انقلابی باشد.

حجه الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: هر چه از انقلاب اسلامی میگذرد عمق کینه و دشمنی ها با این انقلاب بیشتر می شود و هر روز شاهد تحریم ها و توطئه های جدیدی از سوی دشمنان هستیم اما باید بدانیم هیچ راهی جز مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار نداریم .

عضو مجلس خبرگان رهبری ایجاد شکاف مذهبی و قومی ،ایجاد اختلاف و هجمه علیه ولایت فقیه را از دیگر برنامه های دشمن دانست و افزود :مساله ولایت فقیه مساله عزت و استقلال ماست و محور وحدت در جامعه هم باید رهنمودهای ولایت باشد.

حجه الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی هم چنین با اشاره به هجمه علیه نهاد های انقلابی از جمله سپاه پاسداران ، قوه قضاییه و شورای نگهبان افزود: این نهاد ها روی اصالت های انقلاب تاکید دارند و به خاطر همین همواره در معرض هجمه هستند.

وی افزود : ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خونمان پای آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده ایم و از آرمان های آن کوتاه نخواهیم آمد.

در این مراسم که با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد ، میرمحمدی استاندار وجمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند یاد و خاطره شهیدان بهشتی ، پاک نژاد، آیت الله صدوقی و 17 هزار شهید ترور کشور گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.