سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار بوشهر خبر داد؛

عمارت «ملک» احیاء می‌شود

شهردار بندر بوشهر از زنده‌سازی بافت تاریخی و فرهنگی بوشهر خبر داد و گفت: با تلاش شهرداری بوشهر اقدامات لازم برای بازسازی و احیای عمارت تاریخی ملک در بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از بافت تاریخی بوشهر اظهار داشت: بافت تاریخی و فرهنگی بوشهر از زیباترین بافت‌های تاریخی کشور است که دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی است.

وی با بیان اینکه بناهای تاریخی بوشهر در سال‌های گذشتی مورد بی‌توجهی قرار گرفته بود، ادامه داد: زنده‌سازی بافت تاریخی و فرهنگی بوشهر از برنامه‌های مهم شهرداری با حمایت شورای شهر بوشهر است که اقداماتی در این راستا آغاز شده است.

شهردار بندر بوشهر از احیای عمارت ملک در بوشهر خبر داد و افزود: مسئولیت احیای عمارت ملک بر اساس تفاهمی که با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر صورت گرفت، به شهرداری بوشهر سپرده شده است و برای زنده‌سازی این عمارت تلاش ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی از مرمت عمارت ملک در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: تعدادی خانوار در عمارت ملک حضور دارند که موضوع خروج این افراد به دلیل تبعات اجتماعی، باعث پیچیده تر شدن کار شده است.

میگلی‌نژاد از آمادگی شهرداری بوشهر برای احیا و مرمت بناهای تاریخی بوشهر به صورت علمی خبر داد و گفت: تلاش داریم با احیای بافت تاریخی بوشهر تصویر زیبایی از بندر کهن بوشهر در ذهن گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.