نمایشگاه پنج دهه عکاسی از بافت تاریخی بوشهر دوشنبه شب با حضور شماری از مسئولان و شهروندان بوشهری به همت مجموعه فرهنگی تاریخی مدرسه سعادت این شهر گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه پنج دهه عکاسی از بافت تاریخی بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر این نمایشگاه در حاشیه آیین گشایش آن با بیان اینکه نمایشگاه عکس از بافت قدیمی و تاریخی برای نخستین بار و با حضور بیش از 40 عکاس پیشکسوت و برجسته استان بوشهر برگزار می شود، اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه تجلیل از عکاسان پیشکسوت و معرفی مدرسه سعادت به عنوان یک اثر ملی و بین المللی است.
 
فرزاد گیتی زاده نهادینه کردن فرهنگ توجه به بافت تاریخی بوشهر را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: با به نمایش در آمدن عکس های این بافت ارزشمند در پنج دهه گذشته بدون شک مردم بیشتر به اهمیت و زیبایی این بافت پی می برند.

وی بیان کرد: هنر یک ابزار گویا و تاثیرگذار برای مخاطب است از این رو باید از این ابزار مهم برای هدف های مهم چون احیا بافت تاریخی شهر بوشهر استفاده بهینه داشته باشیم.

گیتی زاده تاکید کرد: این نمایشگاه از امروز یکم تا پنجم خرداد ماه ساعت 18 تا 21 در مجموعه تاریخی فرهنگی مدرسه سعادت پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.