سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

احداث 2 زیپ لاین در مناطق گردشگری مشگین شهر

فرماندار مشگین شهر از احداث 2 زیپ لاین در مناطق گردشگری شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی زاد، فرماندار مشگین شهر افزود: یکی از زیپ لاین ها به طول ۳۵۰ متر در محل پل معلق مشگین شهر به اتمام رسیده است.

وی افزود: زیپ لاین پل معلق از یک ماه قبل به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته و بعد از دریافت استانداردهای سازه‌ای و ایمنی به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه این زیپ لاین از نمونه‌های منحصربه‌فرد کشور است، اضافه کرد: سه کاربر به طور همزمان می‌توانند از زیپ لاین استفاده کنند.

رحیمی زاد همچنین به اجرای زیپ لاین دیگری به طول ۷۰۰ متر در ورودی روستای آق بولاغ اشاره کرد و گفت: زیپ لاین دوم نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی در خصوص میزان سفر به شهرستان مشگین شهر طی تعطیلات عید فطر افزود: در این ایام ۴۰۰ هزار مسافر به این شهرستان سفر کردند.

فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه استقبال گردشگران از جاذبه‌های شهرستان به ویژه پل معلق بی‌نظیر بود، اضافه کرد: در طول تعطیلات پل معلق با بیشترین ظرفیت خود فعال بود و مورد استقبال قرار گرفت.

رحیمی زاد این شهرستان را رکورددار سفرهای عید فطر استان دانست و گفت: مشگین شهر موفق به کسب رتبه‌های نخست در پذیرش مهمانان بوده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۳:۲۸ ۰۷ تير ۱۳۹۶
مرسی از سایت باشگاه خبرنگاران جوان