مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: همزمان با عید سعید فطر بزرگ‌ترین و زیباترین زیپ‌لاین سه لاین کشور در پل معلق مشگین‌شهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین عباسی‌نیا افزود: همزمان با عید سعید فطر بزرگ‌ترین و زیباترین زیپ‌لاین سه لاین کشور بر فراز دره خیاوچایی و در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر افتتاح می‌شود که تمهیدات لازم برای افتتاح این پروژه بسیار عظیم در پل معلق انجام شده که با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که بزرگ‌ترین زیپ‌لاین کشور به صورت استاندارد و با استفاده از کارشناسان و مهندسان بومی راه‌اندای شده است، گفت: ارتفاع این زیپ‌لاین 110 متر از کف دره خیاوچایی است و طول آن 350 متر است که به شکل ویژه و زیبا طراحی شده است.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر تصریح کرد: با راه‌اندازی بزرگ‌ترین زیپ‌لاین کشور گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی در مشگین‌شهر به ویژه پل معلق به وجود می‌آید و انتظار می‌رود این مجموعه گردشگری جذابیت خاصی در بین گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کند و و شور و حال خاصی به منطقه بدهد.

عباسی‌نیا بیان کرد: برای راه‌اندازی بزرگترین زیپ‌لاین کشور مسئولان استان، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه مشگین‌شهر و مسئولان محلی و نیز مجموعه گردشگری نور سبلان و پل معلق مشگین‌شهر اهتمام ویژه‌ای داشتند که هم‌اکنون این پروژه بسیار عظیم آماده افتتاح است که در عید سعید فطر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان مجموعه پل گردشگری معلق آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است و بسیاری از خانواده‌های سفره‌های افطاری خود را در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر برپا می‌کنند.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: همزمان با عید سعید فطر برنامه‌ها و جشن‌های مختلفی در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها راه‌اندازی بزرگ‌ترین زیپ‌لاین کشور است که می‌تواند برای پل معلق مشگین‌شهر از اهمیت بسزایی برخوردار باشد.

عباسی‌نیا تصریح کرد: با راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه افزایش یافته و از مسئولان انتظار داریم برای راه‌اندازی فازهای بعدی پل معلق تسهیلات ویژه‌ای رائه دهند و همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.