سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ممنوعیت صدور مجوز برای مالکانی که باغات را خشک می‌کنند

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: شهرداری مجوز ساخت و ساز به مالکان باغ هایی که به عمد، قنات و درختان را خشک می‌کنند، صادر نمی‌کند.

ناصر امانی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طرح شناسنامه دار کردن باغات شهر تهران، اظهار داشت: این طرح هم اکنون در دستور کار مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح شناسنامه دار کردن باغات شهر تهران با اصلاحاتی همراه است، افزود: مصوبه حفظ و حراست از باغات در شورا مورد بررسی قرار گرفته و به زودی مصوب خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری امور شورای شهرداری تهران با اشاره به وجود قنات در باغات شمال شهر تهران و خشک شدن آن‌ها،‌ تصریح کرد: اگر در باغ شناسنامه داری قنات وجود داشته باشد، این باغ رای کمیسیون ماده 7 شهرداری و شورا را خواهد داشت و به هیچ عنوان مجوز ساخت و ساز هم برای این باغ صادر نمی شود.

امانی گفت: اگر تعمد مالک نسبت به انجام کار غیرقانونی ثابت شود، در راستای حل آن اقداماتی انجام خواهیم داد، اگرچه شورا به هیچ عنوان مجوز ساخت و ساز برای باغاتی که به عمد قنات ها و درختان آن‌ها را خشک می کنند، صادر نمی کند.

وی با بیان اینکه متخلفان به مراجع قانونی معرفی می شوند، افزود: اگر گزارشی مبنی بر تخلف به شهرداری داده شود کارشناسان آن را با نقشه های سیستم تطبیق و در خصوص آن گزارش نهایی ارایه می دهند.

انتهای پیام/

متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۹ تير ۱۳۹۶
بهتره درختان رو خود شهرداری منتقل کنه، این کار باعث استقبال افراد هم می شود