سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

بازگشت به کار واحدهای تولیدی غیرفعال

واحدهای تولیدی غیرفعال در گیلان فعال می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ استاندار گیلان در نشست کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان در رشت گفت: بازگشت به کار واحدهای تولیدی غیرفعال و رونق اشتغال و تولید واحدهای نیمه فعال و فعال باید از نتایج پرداخت تسهیلات باشد.

محمدعلی نجفی افزود: با تلاش هایی که در سال گذشته در این کارگروه انجام گرفت جایگاه گیلان در این حوزه براساس تعداد طرح‌ها و مبالغ پرداختی از طریق تسهیلات در رتبه‌ سوم کشوری قرار گرفت.

وی به ابلاغ بسته‌ ارتقاء توان تولید ملی و دستورالعمل کارگروه رونق تولید سال 96 اشاره کرد و افزود: در سال 95 افزون بر 115 درصد از سهمیه‌ی تعیین شده از تسهیلات رونق تولید در استان گیلان جذب شد که سهم بخش صنعت 390 میلیارد تومان و بخش کشاورزی 151 میلیارد تومان است.

استاندار گیلان اظهار داشت: انتظار ما این است در سال 96 نیز با رویکردی که در 2 سال گذشته در رونق بخش صنعت و کشاورزی شکل گرفت با همان کیفیت، حساسیت و مساعدت سیستم بانکی اقدامات رو به پیشرفت را تداوم ببخشیم و رتبه‌ گیلان را ارتقاء دهیم.

نجفی یکی از فلسفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی را رفع موانع تولید اعلام و تصریح کرد: رویکرد اصلی تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی رونق اشتغال و تولید است که این نگاه امسال باید تقویت شود.

 

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.