سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

ضرورت حمایت از مؤلفان خوزستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بر ضرورت حمایت از مؤلفان استان تاکید داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: راه اندازی کتابخانه های دیجیتال با توجه به سهولت دسترسی و کار با آنT باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک اظهار کرد: در مورد کتابخانه دیجیتال با توجه به اعتبارات خوب آن و سهولت کار باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. چند سال پیش کار اولیه ای را رونمایی و حجم بسیار وسیعی در قالب کتابخانه دیجیتال تهیه شده بود که حتی در زمینه مدارس هم قابل استفاده است.

وی افزود: اطلاعات و تجهیزات سخت افزاری آن را داریم که امکان بازبینی آن هست.

بلک همچنین گفت: صاحبان اثر زیادی در خوزستان داریم که برای آثار و تالیفات خود دچار مشکل هستند حداقل باید از منابع موجود از کتاب های مؤلفان خوزستانی حمایت کنیم و هم اینکه در گیشه ها و میزهای کتاب فروشی ما قرار بگیرند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه مولف یکی از محورهای کتابخوانی است، گفت: در دستگاه ها نه کتابخانه تخصصی ولی حداقل یک سری کتابخانه های موضوعی ایجاد کنیم و برای هر اداره کلی انجام این کار مقدور هست که مجموعه ای از کتاب های موضوعی را تحت عنوان یک کتابخانه داشته باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.