بخشی از بدهی شهرداری های خوزستان به حساب کتابخانه ها واریز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: میزان تقسیط ماهانه بدهی سال جاری شهرداری های استان ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده و تاکنون ۶۰ میلیون تومان به حساب کتابخانه ها واریز شده است.

پیمان کاظمی نژاد، اظهار کرد: پیشنویس صورتجلسه های مشترک با شهرداران را تهیه و به استاندار ارائه دادیم که مورد تأیید وی قرار گرفت.

وی افزود: اگر شفاف سازی بدهی های شهرداری ها به کتابخانه های عمومی اهمیتی بیشتر از بدهی نداشته باشد، قطعا کمتر ندارد.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان تصریح کرد: اولویت برگزاری جلسه با شهرداران را از سوی انجمن کتابخانه های عمومی دریافت کردیم.

کاظمی نژاد اضافه کرد: از سال ۸۳ تا پایان ۹۴ شفاف و اعداد و ارقام بدهی های شهرداری ها به کتابخانه های عمومی تعیین شده است. ماهانه بابت این سال ها یک مبلغ را تعیین کردیم تا به کتابخانه های عمومی پرداخت شود.

وی ادامه داد: میزان تقسیط ماهانه بدهی سال جاری نیز تعیین شده که ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ماهانه بود و تاکنون ۶۰ میلیون تومان به حساب کتابخانه ها واریز شده است.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان عنوان کرد: به صورت مسمتر هفته ای چهار جلسه را با شهرداران برگزار می کنیم و چون بحث کتابخانه ها خیلی مهم و ضروری است بنابراین چنین پیگیری هایی را با جدیت هرچه تمامتر ادامه می دهیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.