سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

راه اندازی کانون‌های بدمینتون در استان اردبیل

سرپرست هیئت بدمینتون استان اردبیل گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلات مدارس کانون‌های بدمینتون در سطح استان اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بابک نخستین روحی در دیدار با فعالان و ورزشکاران بدمینتون استان اردبیل اظهار داشت: ما باید نگاهی به چگونگی فعالیت هیئت‌های موفق داشته و موارد کاربردی برنامه و عملکرد آنها را در دستور کار خود قرار دهیم و باید طرح تحول بدمینتون استان را اجرایی کنیم که نخستین گام در این راه، توسعه این ورزش به دل خانواده‌هاست.

وی افزود: برای موفقیت همه باید با هم همدل باشیم و اختلافات و مشکلات گذشته را در همان گذشته باقی بگذاریم تا بتوانیم حرکت روبه جلو داشته باشیم، نگاه حذفی در دوران مسئولیت بنده ممنوع است و از همه ظرفیت و نیروهای موجود در بدمینتون استان تقاضای همکاری دارم.

نخستین روحی گفت: به یقین حرکت رو به جلو و بالنده بدون داشتن تقویم اجرایی و کاربردی امکان‌پذیر نخواهد بود و جدا از این قضیه باید هرچه سریع‌تر بدنه مربیگری و داوری بدمینتون در استان را چه از بعد کمی و چه از لحاظ کیفی تقویت کنیم.

سرپرست هیئت بدمینتون استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه استان‌های دارای جایگاه بدمینتون کشور از جمله زنجان و گیلان در همسایگی ما هستند و استفاده از تجربیات آنها در امر دانش افزایی مربیان و داورانمان مقدور خواهد بود.

وی با اشاره به مشکل سنتی همه ورزش‌ها یعنی کمبود بودجه تصریح کرد: نباید فقط چشم به حمایت‌های مالی اداره کل داشته باشیم چون می‌دانیم که محدودیت شدید منابع مالی دارند ولی از اداره کل توقع حمایت و امکانات سخت افزاری داریم و باید با راهکارهای مختلف به دنبال جذب منابع مالی و اسپانسر هم باشیم.

نخستین روحی اظهار کرد: برنامه‌های خوبی برای ارتقای بدمینتون استان مدنظر داریم و در گام نخست با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلات مدارس به تمام ادارات و ارگان‌ها نامه زده و برای راه‌اندازی و فعال‌سازی کانون‌های بدمینتون اعلام آمادگی کرده‌ایم. 

 

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سمیرا اقبالی
۱۶:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام خسته نباشین. من خانوم 23 ساله از شهرستان گرمی فعال در ورزش بدمینتون.
از شما مسولان محترم خواهشمندم نسبت به این رشته از ورزش که در شهرستان ما اصلا توجهی بهش ندارند رسیدگی کنید.حداقل بتوانیم تو مسابقات استانی شرکت نماییم و باعث سر بلندی استان و کشورمان باشیم با تشکر