رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل از آغاز اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دختران زیر 16 سال کشورمان در دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مرتضی قاطع افزود: اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دختران زیر 16 سال کشورمان به مدت 21 روز در دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این اردو 16 ورزشکار ملی پوش دختر در رشته کایاک و کانوکانادایی به همراه مربیان به تمرین خواهند پرداخت و بعد از پایان اردو به مسابقات جهانی که ماه آینده در کشور رومانی برگزار می شود اعزام خواهند شد.

قاطع بیان کرد: هیات قایقرانی استان اردبیل با رایزنی های به عمل آورده با فدراسیون قایقرانی 18دستگاه قایق برای برگزاری بهتر این اردو تجهیز و آماده کرده و بعد از برگزاری اردو فقط 8 دستگاه از قایق ها به فدراسیون تحویل داده می شود افزود: 5 دستگاه از این قایق ها در شهرستان گرمی و 5 دستگاه به شهرستان پارس آباد انتقال داده خواهد شد تا در اردوها و مسابقات آتی در استان مورد استفاده قرار بگیرد.

وی گفت: با هدف افزایش سطح قایقرانان استان اردبیل، 5 ورزشکار دختر از شهرستان گرمی و پنج ورزشکار دیگر هم از شهرستان اردبیل به همراه ملی پوشان تمرین خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.