سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

افزایش اعتبارات مسکن مددجویان کمیته امداد

امسال افزون بر ۶۴ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان گفت : طبق برنامه ها و هدفگذاری انجام شده در سال جاری بیش از هزار و۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی احداث،خریداری و تعمیر می شود.

وی با بیان این که این اعتبارات  از محل منابع دولتی تامین می شود ، افزود : اولویت برخورداری  مددجویان از خدمات مسکن کمیته امداد خراسان شمالی با مناطق روستایی، محروم، مرزی و مناطق در معرض آسیب بلایای طبیعی است .

اهرابی با اشاره به این که اعتبارات دولتی حوزه مسکن در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش ازهشت درصد افزایش داشته است ، تصریح کرد : انجام ۶۵ مورد تعمیر ،تکمیل وباز سازی، ساخت ۱۱۰ مورد سرویس بهداشتی و تکمیل ۸۰ واحد نیمه‌ساز از دیگر برنامه‌های عمرانی کمیته امداد در سال جاری است .

وی اظهار کرد : خیران می‌توانند با مشارکت در طرح «رضوان» که از جمله طرح ‎ های مشارکتی این نهاد است با پرداخت کمک ‎ های انسان ‎ دوستانه و خیرخواهانه خودنسبت به ساخت سرپناه یا تعمیر منازل مددجویان و نیازمندان اقدام و در این عمل خداپسندانه مشارکت کنند.

گفتنی است :  در سال گذشته بیش از  ۳۳۰ مورد واحد مسکونی شهری و روستایی به ارزش ۳۷ میلیارد ریال برای مددجویان احداث و خریداری شد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.