سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری نهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن در رفسنجان

مدیر موسسه مهد قرآن گفت: مرحله کشوری نهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن با عنوان ترنم وحی به میزبانی صنعت مس ‌سرچشمه در رفسنجان کرمان برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از موسسه کشوری مهد قرآن، سیدمحمود چاوشی گفت: این مرحله از آزمون ترنم وحی ویژه حافظان کل موسسه مهد قرآن از سراسر کشور در روزهای چهاردهم تا هفدهم شهریور ماه به میزبانی مس ‌سرچشمه و با همکاری مهد قرآن شهرستان رفسنجان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه در آزمون ترنم وحی 128 حافظ کل قرآن از 17 استان شرکت دارند، افزود: در مرحله کشوری حافظان کل قرآن در دو بخش شفاهی و کتبی توسط اساتید و داوران بین المللی قرآن کشور مورد ارزیابی قرار می گیرند که پس از کسب حدنصاب نمره، گواهینامه حفظ کل قرآن و یک قطعه سکه تمام بهار آزادی دریافت خواهند کرد.


چاوشی همچنین گفت: این گواهینامه با امضاء حجت الاسلام مصطفی فومنی حائری مؤسس مهد قرآن، شهریار پرهیزکار رئیس هیأت علمی موسسه مهد قرآن و حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود.


بر اساس این گزارش تا کنون هشت دوره از آزمون ترنم وحی از سال 1381 در استان های تهران، یزد، مرکزی(محلات)، خراسان رضوی(مشهد) و اصفهان(گلپایکان و خوانسار) برگزار شده و بیش از هزار حافظ موفق به دریافت گواهینامه حفظ کل قرآن شدند.


موسسه فرهنگی مهد قرآن به منظور ترویج معارف قرآنی از خرداد ماه 1371 حرکتی مردمی و فراگیر را آغاز کرد و اکنون این موسسه بیش از 70 هزار عضو فعال در بیش از 150 نقطه از کشور دارد و مخاطبان آن را کودکانی از چهار سال تا نوجوانان دبیرستانی و جوانان دانشگاهی و بزرگسال تشکیل می دهند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.