سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

شکست توطئه‌های استکبار به دست جبهه مقاومت شنیده می‌شود

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: شکست مثلث شوم استکبار یعنی امریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود در منطقه غرب آسیا به دست جبهه مقاومت به گوش می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی دلیگانی  امروز در پایان مراسم روز جهانی قدس مردم شاهین شهر در مصلی این شهر اظهار کرد: براساس سند مؤسسه آمریکن اینتر پرایز در آمریکا، این مثلث شوم برای شکست قیام انتفاضه فلسطین، اگر توانستند با حمله مستقیم اقدام می‌کنند و اگر نتوانستند با ایجاد مسائل حاشیه‌ای مسأله فلسطین را به انحراف می‌کشانند.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود پس از شکست‌های خود در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه در لبنان و غزه، به این نتیجه رسیدند که با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی علیه جبهه مقاومت، مسأله فلسطین را به مسأله دوم و کم‌اهمیت نزد مسلمانان تبدیل کنند.

حاجی دلیگانی اظهار کرد: جبهه استکبار، گروه تکفیری داعش را به وجود آوردند و با حمله به سوریه و لبنان، درصدد اجرای این نقشه شوم در شش سال اخیر برآمدند که به لطف الهی، شکست خوردند.

نماینده مردم شاهین شهر برخوار و میمه در مجلس ادامه داد: داعش تکفیری آمده بود تا مکان‌های مقدس را درسوریه و عراق نابود کند، اما با همکاری جبهه مقاومت به خصوص فعالیت مستشاری نیروهای مسلح کشورمان، این گروهک تروریستی شکست‌های سختی متحمل شده است.

وی گفت: صدای سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام پایگاه‌های داعش تکفیری در دیرالزور سوریه را آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود به خوبی شنیده و درک کرده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.