سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

اعلام برنامه های طرح اوقات فراغت در لنگرود

برنامه های طرح اوقات فراغت در لنگرود اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان لنگرود با اعلام این خبر گفت :کلا س های قرآن، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، شعر، داستان نویسی، بازیگری، معرق، فیلم، عکاسی و دومین کارگاه تئاتر و تجربه از برنامه تابستانی این اداره است.

سهراب مقدسی با اشاره به برگزاری کلاس های تابستانی، قرآن، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، داستان نویسی، بازیگری، معرق، فیلم، عکاسی و دومین کارگاه تئاتر و تجربه افزود: در بخش قرآن، تجوید، روانخوانی، صوت و لحن، مفاهیم و حفظ، در بخش موسیقی، پیانو، ارگ، دف، سنتور، سه تار، ویولون، تبنک و گیتار آموزش داده می شود.

وی اظهار داشت: در رشته خوشنویسی، خط ریز و درشت، رشته نقاشی، طراحی و آبرنگ و در بخش بازیگری، هنر تئاتر به اقشار مختلف در کلاس های اوقات فراغت آموزش داده می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود گفت: این اداره جهت پر کردن اوقات فراغت، علاوه بر برپایی کلاس های جنبی، برگزاری مسابقه نقاشی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم نیز خواهد داشت.

مقدسی تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در طرح های اوقات فراغت، می توانند تا ١٠ تیر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود مراجعه کنند و این کلاس های از ١٢ تیرماه آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.