سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

تداوم عزم مردم شهرستان های جنوب آذربایجان غربی در دفاع از مردم فلسطین

مردم روزه دار شهر مهاباد در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ، فریاد حمایت از مسلمانان را تا دقایقی دیگر سر می دهند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مردم روزه دار و متعهد همیشگی به آرمان های انقلاب اسلامی این منطقه از جمله مهاباد از سلعاتی قبل از شروع راهپیمایی به محل های تجمع تعیین شده آمده اند و منتظر شروع مراسم اند تا فریاد ها و شعار های خود را علیه صهیونیسم غاصب و گروه های تکفیری در فضای میهن اسلامی طنین انداز کنند.

 

مردم  روزه دار مهاباد تا دقایقی  دیگر  از میدان شهدا ی این شهرستان راهپیمایی راشروع و در میدان جمهوری اسلامی  تجمع خواهند کرد .

اقشار مختلف مردم مهاباد ، اعم از زن و مرد و پیر و جوان ، تشکل ها و گروه های مختلف ، روحانیون ، دانشگاهیان و دانش آموزان ، اصناف و بازاریان ، مسئولان و کارمندان ادارات ، امروز با زبان روزه  و همگام با مردم دیگر مناطق کشور و مسلمانان سراسر جهان ، وسیع تر و باشکوهتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس ، شرکت  می کنند  و بار دیگرحمایت قاطع خود را از آرمانهای ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند .

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خلیفان نیز ساعت یازده از دبیرستان شبانه روزی محمود آذرم آغازمی شود و راهپیمایان با پیمودن مسیر راهپیمایی  تا فلکه شهید دل گدازدر محوطه بخشداری خلیفان تجمع می کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.