سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آماده باش 26 پایگاه امدادی درکرمان

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت : طرح امدادنجات تابستانه هلال احمر با حضور بیش از 206 نجاتگر در کرمان استارت خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد حیدری پور با اشاره به آغاز طرح تابستانه امدادونجات جمعیت هلال احمر در سطح استان ازاول تیر ماه امسال گفت:256نجاتگر در 26 پایگاه ثابت وسیار و تیم واکنش سریع در طول طرح تابستانه به صورت 24 ساعته به مسافرین خدمت رسانی می کنند.

وی افزود : با اشاره به اینکه 34 دستگاه آمبولانس و10خودرو بالگرد،خودرو کرافتر نجات ،آمبولانس وسایر خودروهای مرکز استان در پایگاه امداد و نجات آماده به کار بوده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار هر خانواده یک امدادگر واینکه حادثه خبر نمی کند از همه هموطنان و رانندگان خواست ضمن احتیاط و توجه به هشدارهای پلیسی در اولین فرصت نسبت به فراگیری آموزش های امدادی اقدام نمایند.

حیدری پور گفت : هموطنان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی ، جهت دریافت خدمات امدادی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند و همچنین اتاق کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان(EOC) به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به حوادث ترافیکی و طبیعی است.

گفتنی است طرح امداد و نجات تابستانه از اول تیرماه تا اول مهر ماه امسال همزمان با سراسر کشور اجرا می گردد و تمامی پایگاه های امداد جاده ای استان شرایط اسکان اضطراری را دارا می باشند.
انتهای پیام /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.