سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

نظارت بر روند اجرایی طرح لاستیک سازی خرم آباد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بازدید و نظارت روند اجرایی طرح لاستیک سازی واقع در شهرک صنعتی شماره ۳ خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رازانی رئیس هیات مدبره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ضمن بیان اینکه طرح لاستیک سازی با پیشرفت خوبی در حال اجراء می‌باشدگفت: استاندار از نزدیک در جریان امور اجرایی طرح لاستیک سازی قرار گرفت.


وی افزود: خوشبختانه فاز اول این طرح و عملیات خاکبرداری آن با شتاب مناسبی در جریان بوده و نشاط کار و تلاش بخوبی در آن حس می‌شود.
رازانی گفت: در ارتباط با انتقال آب و انتقال برق به این طرح، مشاور در حال مطالعه بوده که با ارائه این مطالعات پیش بینی بودجه مناسب برای اجرای آن نیز انجام می‌پذیرد.


رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: کارخانه لاستیک سازی در شهرک صنعتی شماره ۳ خرم آباد واقع می‌باشد که سرمایه گذاری کلی این کارخانه بالغ بر هزار میلیارد تومان است و فاز اول آن بایستی در سال ۹۷ به بهره برداری برسد.


وی گفت: با توجه به اینکه بخشی از سرمایه گذاری لاستیک سازی توسط بخش خصوصی و مابقی آن نیز با پرداخت تسهیلات ارزی صورت می‌گیرد در همین راستا در سفر وزیر صنعت به لرستان با پیگیری‌های صورت گرفته قرار بر این شد تا روند پرداخت تسهیلات به واحد‌های صنعتی و تولیدی لرستان از جمله کارخانه لاستیک سازی در صندوق توسعه ملی سرعت بیشتری یافته و در اولویت قرار گیرد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.