سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

ارتباط ساده ترین جرایم و آسیب ها با بیکاری

دادستان مرکز استان کهکیلویه و بویر احمد خواستار تقویت زیر ساخت های اقتصادی و رفع عقب ماندگی این استان شد و گفت:تقویت جدی زیر ساخت ها ، جذب سرمایه گذاری و رفع بیکاری در این استان باید به صورت جدی در دستور کار و توجه دولت قرار گیرد چرا که مشکل سرمایه گذاری با رفتن پیش قاضی حل نمی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مهرداد کرمی با تاکید بر اینکه ساده ترین جرایم و آسیب ها نیز با بیکاری ارتباط دارد گفت: متاسفانه در این استان هم شاهد یک عقب ماندگی تاریخی هستیم که با سخت گیری های اداری و رسمی و مصوبات بدون اجرا رفع نمی شود.

وی اظهار کرد: حل مساله فقر و بیکاری نیازمند عزم جدی مسئولان و دلسوزی مدیران است.

کرمی با اشاره به سفر گذشته هیئت دولت به استان کهکیلویه و بویر احمد تصریح کرد: در جلسه مشترک مسئولان استان و رییس جمهور محترم، رییس محترم بانک مرکزی کشور اعطای تسهیلات بدون محدویت را در استان تأکید کردند اما ما در عمل نتایج چندانی از این اظهارات مشاهده نکردیم.

وی گفت: بانک ها و بخش خصوصی باید همکاری کنند و به تفاهم برسند و آخرین مرحله را دستگاه قضایی ببینند زیرا مسئله سرمایه گذاری با رفتن پیش قاضی حل نمی شود بنابراین حل مشکلات در گفتگو و مذاکره نهفته است.

دادستان یاسوج تاکید کرد:جذب سرمایه گذاری نیازمند وجود زیرساخت های لازم است.اما متاسفانه زیر ساخت های لازم به منظور جذب سرمایه در سطح این استان وجود ندارد که باید ابتدا این مشکل اساسی و زیر بنایی حل شود.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.