سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

اول تیرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

علاقه‌مندان به جشنواره کتابخوانی رضوی استان مرکزی تا اول تیرماه فرصت شرکت دارند .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛احمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی علی بن موسی الرضا(ع) استان مرکزی تا اول تیرماه فرصت دارند پاسخنامه خود را به مراکز مربوطه تحویل دهند.

احمدی افزود:کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با هدف افزایش کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با ائمه(ع) به ویژه امام رضا(ع) هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی علی بن موسی الرضا(ع) را برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: برای هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی استان مرکزی 6 عنوان کتاب ، 10 قصه از امام رضا (ع) برای مخاطب گروه‌های سنی 4 تا 11 سال، داستان ماه غریب من برای گروه‌های سنی 12 تا 17 سال و کتاب‌های مهارت زندگی در سیره رضوی امام رضا(ع) و زندگی، بانوی ملکوت و چلچراغ هم برای مخاطبان 18 سال به بالا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی تصریح کرد:برای برگزیدگان این جشنواره هشت جایزه ویژه برای هشت خانواده و ۳۱۳ جایزه یک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر درنظرگرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت سؤالات و کتاب‌های مسابقه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مرکزی و یا به آدرس اینترنتی www.markazipl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام /ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.