سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

خوزستان بر سکوی اول برگزاری جشن گلریزان در کشور

مدیر عامل ستاد دیه کشور بالاترین آمار برگزاری جشن‌های گلریزان در کشور را از آن خوزستان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سید اسدالله جولایی، مدیر عامل ستاد دیه کشور در جشن گلریزان با اشاره به تشکیل ستاد دیه در ماه رمضان سال 69 گفت: شهید اسدالله لاجوردی، رئیس بخش زندان‌ها در آن سال‌های ابتدای انقلاب با پیشنهاد ایجاد ستادی در زمینه کمک‌های دیه‌ای به اتاق بازرگانی این ستاد را تشکیل داد که تاکنون اقدامات آن به صورت مثبت در غالب مراسم و جشن‌های گلریزان در حال انجام است.

 

وی افزود: تاکنون حدود 20 جشن گلریزان در کشور برگزار شده و در تمام شهرهای کشور شاهد حضور مردم هستیم.

 

جولایی بیان داشت: طی 20 سال گذشته به بیش از 105 هزار نفر در سراسر کشور توسط ستاد دیه کشور به زندانیان غیرعمد کمک شده است.

 

مدیر عامل ستاد دیه کشور اظهار کرد: در سال 95، ستاد دیه 702 میلیارد نیاز داشت تا 940 نفر از زندانیان غیر عمد آزاد کند و با توجه به کمک‌های خیران و مردم این مبلغ تامین شد و زندانیان آزاد شدند و همچنین یک میلیارد از این مبلغ به صورت گذشت طلبکاران نیز تأمین شد.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد دیه در زمینه اصلاح و تصویب بیمه شخص ثالث در 17 سال گذشته تلاش‌های مکرری کرده، اذعان داشت: در اردیبهشت سال 95 این قانون اصلاح و تصویب شد و حدود 300 هزار راننده از این قانون بهره‌مند شدند.

 

سید اسدالله جولایی خاطرنشان کرد: در زمینه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و صدور چک‌های بلاعوض و ضمانت و جلوگیری از بروز مشکلات فرهنگ‌سازی‌های لازم باید توسط تمام ارگان‌ها صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.