سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تمدید مهلت شرکت در جشنواره "کتابخوانی رضوی"

مهلت شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی 20 تیرماه اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح‌الله منوچهری سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی دهم تیرماه، آخرین مهلت ارسال آثار در بخش مکتوب و 20 تیرماه آخرین مهلت شرکت در بخش الکترونیک اعلام شده است.

منوچهری افزود: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف گسترش فرهنگ رضوی و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام بابرکت دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره ۶ عنوان کتاب در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگ‌سال و در موضوع‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) به مخاطبان عرضه شده است.


سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس با بیان اینکه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به دو شیوه مکتوب و اینترنتی و در دو قالب فردی و خانوادگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت منابع مسابقه می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و یا نشانی اینترنتی www.iranpl.ir (دریافت فایل پی‌دی‌اف) مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.