سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی، در آینه شعر در شهرستان نطنز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: جهت ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و در راستای گفتمان سازی آن و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، جشنواره شعر اقتصاد مقاومتی در آینه شعر در سطح شهرستان نطنز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مشربی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: جهت ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و در راستای گفتمان سازی آن و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همچنین جهت عمل نمودن به منویات والای مقام معظم رهبری، جشنواره شعر اقتصاد مقاومتی در آینه شعر در سطح شهرستان نطنز برگزار می‌شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها در دیدارها و فرمایشاتشان، راجع به مبحث کیفیت و ماهیت شعر و آثار ادبی، اشاره‌های فراوانی نسبت به‌ دقت در غنای علمی و کیفی آثار داشته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز بابیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری و تقاضای ایشان مبنی بر اهمیت دادن به مقوله شعر، تصریح کرد: بر همین اساس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز با همکاری انجمن شعر و ادب یادمان نطنز اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با عنوان جشنواره اقتصاد مقاومتی در آینه شعر می‌کند.

وی بیان کرد: این جشنواره با دو موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همچنین اصلاح الگوی مصرف ویژه شهرستان نطنز برگزار می‌شود که امید است شاعران و فرهیختگان سروده‌های خود را با موضوعات ذکر شده بتوانند هر چه زودتر به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز ارسال نمایند.

مشربی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید حداکثر سه اثر را به‌صورت تایپ‌ شده و در صفحه A4 و در قالب‌های مختلف شعری (قالب شعر آزاد) به دبیرخانه این جشنواره به آدرس فوق‌الذکر و یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی natanz.farhang@chmail.ir ارسال کنند.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری به شرکت گسترده علاقه‌مندان به فرهنگ و ادب در شهرستان نطنز گفت: به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیس و ارزنده و به کلیه شرکت‌کنندگان لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.