دومین جشنواره غیررقابتی 'نمایش های بیرونی' با حمایت تالار هنر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری و با همت کانون نمایشگران خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، تیر سالجاری برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس انجمن نمایش اصفهان  گفت: در راستای اجرای نمایش های مناسب در فضای بیرونی برای فصل تابستان، این جشنواره غیررقابتی برگزار خواهد شد.

هوشنگ جمشیدیان افزود: جشنواره 'نمایش های بیرونی' با موضوع آزاد و با اولویت 'اخلاق شهروندی' و موضوعات غیرتکراری برگزار می شود.

وی گفت: علاقه مندان پس از حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی با حضور 'نادر برهانی مرند' نویسنده، کارگردان و بازیگر ایرانی، در یک فضای تفریحی شناخته شده شهری به اجرای نمایش می پردازند.

وی گفت: حضور در جشنواره مشروط به حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی است و علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره و کارگاه می توانند تا سوم تیر سالجاری به تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه کنند.

جمشیدیان افزود: این کارگاه از 7 تا 9 تیر برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 35660882 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار