سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

هر دانش آموز یک مهارت شعار امسال طرح های تابستانی اوقات فراغت

65 هزار دانش آموز یزدی در برنامه های تابستانی اوقات فراغت مشارکت میکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی سرداری معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: پارسال 57 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت تابستانی مشارکت کردند که پیش بینی می شود امسال این رقم به 65 هزار نفر برسد.

 سرداری افزود: این دانش آموزان با حضور در پایگاه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از برنامه های مهارتی آنها استفاده خواهند کرد.

وی گفت: هم اکنون 28 کانون فرهنگی هنری ، 257 کانون ورزشی ، 19 مرکز دارالقرآن الکریم و 15 پژوهشسرای دانش آموزی در طول سال و بخصوص فصل تابستان در قالب طرح اوقات فراغت در خدمت دانش آموزان است.

این مسئول اظهار داشت: در کنار برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی 2 اردوگاه استانی و همچنین 10 اردوگاه شهرستانی برای برنامه های جنبی و غنی سازی اوقات فراغت آماده پذیرایی از دانش آموزان می باشد.

سرداری گفت: شعار امسال طرح های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان هر دانش آموز یک مهارت است بنابراین فعالیت ها خلاقانه با مهارت آموزی و با مشارکت جدی آنها برگزار می شود.

معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: برگزاری کارگاه های مختلف و برپایی اردوهای متنوع در کنار کلاس ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیش بینی شده است.

استان یزد 220 هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.