سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات جدید از روند درمان کارگران سوخته در فولاد بویراحمد

مدیر دایره حقوقی گروه صنایع بین المللی باقری به ارائه جزئیات جدید از روند درمان کارگران حادثه فولاد بویراحمد پرداخت و از مرخص شدن دو نفر از آنها از بیمارستان سوختگی اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ نیما حقیقت مدیر دایره حقوقی گروه صنایع بین المللی باقری به آخرین روند درمانی مصدومان حادثه فولاد بویراحمد پرداخت و اظهار کرد:حامد قاسمیان و کریم بیگدلی از مصدومان حادثه فولاد بویراحمد از بیمارستان سوختگی اصفهان مرخص شدند و کاووس عباسی نیز امروز از این بیمارستان مرخص خواهند شد.

حقیقت ادامه داد: حامد قاسمیان که از بیمارستان مرخص شده بود مجدد امروز یک عمل جراحی دارند که در بیمارستان سوختگی اصفهان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: این مصدومان مشکلی خاصی ندارند و خطری آنها را تهدید نمی کند و چنانچه نیاز به معاینات پزشکی و ادامه درمان باشد با نظر پزشکان اقدامات لازم انجام می شود.

حقیقت اظهار کرد: تمام کارگرانی که در این حادثه دچار سوختگی شدند بیمه بوده اند و باید مراحل قانونی طی شود تا خسارت به آنها پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه نظر کارشناسی حادثه فولاد بویراحمد اعلام شده است نیز گفت: این حادثه چندین بار کارشناسی شده و هنوز نظر قطعی مشخص نشده است.

در حدود ساعت 2 و 37 دقیقه بامداد روز دوشنبه، یکم خردادماه انفجاری در کارخانه فولاد بویراحمد رخ داد که 6 نفر به دلیل پاشش ذوب کوره مصدوم و به شهرهای اصفهان و شیراز انتقال یافتند که در نهایت 3 نفر از مصدومان این حادثه به نام های" یوسف اکرمی"، "زریر بارانی" و "قاسم پشت چمن" که دچار سوختگی شدید بودند در بیمارستان صدرای شیراز فوت کردند.

همچنین "کریم بیگدلی"، "حامد قاسمیان" و "کاووس عباسی" سه مصدومی بودند که به بیمارستان سوختگی اصفهان اعزام شدند.


انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.