معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حق مستمری و بیمه حادثه دیدگان کارخانه فولاد یاسوج بنا به دستور سازمان تامین اجتماعی کشور برقرار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مجید محنایی افزود: احقاق حق مصدومان و تلاش برای بهبود کامل آنان و همچنین موضوع بیمه جان باختگان از اولویت هاست.

وی بر پیگیری ویژه و علت حادثه تا روشن شدن موضوع تاکید کرد و گفت: این حادثه دلخراش چنان سنگین و غیرقابل باور بود که دل همه را آزرد.

وی اظهار داشت: به دستور استاندار کمیته ای ویژه برای بررسی موضوع و رسیدگی به حال مصدومین و امور خانواده های بازماندگان تشکیل و این کمیته در اسرع وقت گزارش دقیق و شفاف را به اطلاع افکار عمومی خواهند رساند.

معاون استاندار خانواده های داغدیده و عزادار این حادثه را همچون خانواده های خود بیان کرد و اظهار داشت: از ابتدای این حادثه تاکنون مسئولان در شهرهای یاسوج، شیراز و اصفهان علاوه بر عیادت مصدومان، پیگیر مشکلات آنان بودند.

محنایی از تلاش همه دستگاه های مرتبط از جمله سازمان تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه ها برای تسلی خاطر بازماندگان و کاهش آلام و مصیبت های بازماندگان تاکید کرد.

در حدود ساعت 2 و 37 دقیقه بامداد روز دوشنبه، یکم خرداد، انفجاری در کارخانه فولاد بویراحمد رخ داد که 6 نفر از مصدومان حادثه به شهرهای اصفهان و شیراز انتقال یافتند اما 3 نفر از مصدومان این حادثه به دلیل سوختگی 100 درصد فوت کردند.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.