سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

تخفیف مالیاتی برای خیران یاریگر مددجویان بهزیستی

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی از تخفیف مالیاتی برای خیران یاریگر مددجویان بهزیستی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛احمد حاج دایی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با سازمان امور مالیاتی، خیرانی که نسبت به مددجویان بهزیستی مساعدت دارند، طبق دستورالعمل و فرآیند خاص مشمول تخفیف های مالیاتی می شوند.

حاج دایی با بیان اینکه کمک های خیران براساس مشارکت های نقدی و غیرنقدی متفاوت است و برهمین اساس فرآیندهای خاصی باید در اعمال شود افزود :در زمینه کمک های نقدی با اعلام نظر مکتوب بهزیستی به اداره کل امور مالیاتی خیران می توانند از این تخفیف ها استفاده کنند.

وی اضافه کرد : وی اضافه کرد : در کمک های غیرنقدی هم  پس از تایید  ارزش واقعی کمک توسط کارشناس دادگستری نحوه تخفیف مشخص می شود که این موارد تخفیف با دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور انجام می گیرد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه خیران بهزیستی با توجه به نوع کمک خود متفاوت هستند که در قالب گروه ها و نیروهای داوطلب جای می گیرند تصریح کرد : در حال حاضر 150 پزشک متخصص به صورت داوطلبانه با بهزیستی استان مرکزی همکاری دارند که براساس زمانبندی خاص مددجویان را مورد حمایت قرار می دهند و در حوزه های دیگر هم شاهد حضور متخصصان مختلف هستیم که مددجویان در قالب گروه از تخصص آنها بهره مند می شوند.

انتهای پیام /ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.