سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افسران جنگ نرم با فرمان "آتش به اختیار" باید مراقب شبیخون فرهنگی دشمن باشند

عضو حزب مردم سالاری گفت: نباید فرمان "آتش به اختیار" را با اقدامات فیزیکی اشتباه بگیریم چرا که خطاب رهبری در زمینه شبیخون فرهنگی دشمن است.

"داریوش قنبری" عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون فرمان "آتش به اختیار" مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم هشیاری مردم، مسئولین، روشنفکران و جوانان در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن، تاکید دارند.

فرمان "آتش به اختیار" به معنی اقدامات فیزیکی نیست

وی ادامه داد: نباید فرمان "آتش به اختیار" مقام معظم رهبری را با اقدامات فیزیکی اشتباه بگیریم چرا که خطاب ایشان به دانشجویان و افسران جنگ نرم در زمینه شبیخون فرهنگی دشمن است که در صحنه حاضر باشند و اقدامات فرهنگی انجام بدهند.

قنبری با تاکید بر اینکه جوانان باید هشیار باشند و سوءبرداشت نکنند، گفت: فرمان "آتش به اختیار" رهبری در حوزه فرهنگی و در چارچوب قانون عمل کردن است همانگونه که دیدیم ایشان هم تاکید کردند هرجایی که احساس می‌کنید کار پیش نمی‌رود خودتان در چارچوب قانون اقدام کنید.

تاکید رهبری در حوزه فرهنگی

وی خاطر نشان کرد: اینکه عده‌ای بخواهند امنیت و آرامش مردم را صلب کنند و با تلقی اشتباه به سمت برخوردهای فیزیکی بروند با فرمان رهبری سازگاری ندارد و تاکید ایشان هم در حوزه فرهنگی بود و اینکه همه احساس مسئولیت کنند و در حوزه جنگ نرم هشیار باشند. 

 فرمان آتش به اختیار یعنی در چارچوب قانون عمل کردن

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.