سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مراسم احیای سومین شب قدر در شهرستان چادگان برگزار شد

مراسم سومین شب قدر با مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان چادگان در مساجد، حسینیه‌ها و بقعه امامزادگان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در سومین شب از شب‌های قدر مردم مؤمن و روزه‌دار شهرهای چادگان، رزوه، روستاهای بخش مرکزی و چناررود در مساجد، حسینیه‌ها و بقعه امامزادگان برگزار شد.

در این مراسم که مردم روزه‌دار به ویژه جوانان، نوجوانان و بانوان شرکت داشتند، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عزاداری پرداختند.

روحانیون اعزامی به مساجد و روستاهای شهرستان چادگان در خصوص فضائل امام علی(ع) به سخنرانی پرداختن و همچنین در راستای فضیلت شب قدر و اعمال و دعاهای ویژه این شب به ایراد سخن پرداختند.

مردم مؤمن و متدین با قلب‌های شکسته و چشمهای اشک‌آلود، با طلب استغفار، دعا و تضرع از این شب استقبال کردند و این شب رحمت و غفران الهی را تا طلوع فجر پاس داشتند.

مراسم شب و بیست وسوم ماه مبارک رمضان در بیش از 3 امامزاده، 5 مسجد و حسینیه چادگان، 10 منزل در شهر چادگان، 3 مسجد و حسینیه، 7 منزل در شهر زیارتی رزوه و همچنین 30 مسجد و حسینیه و 20 منزل در روستاهای بخش مرکزی و چناررود با حضور جوانان، نوجوانان و اقشار مردم برگزار شد.

در این مراسم روزه‌داران با قرائت دعای جوشن کبیر، ابوحمزه ثمالی و نماز ویژه شب قدر و با قرآن بر سر گرفتن تا سحرگاه ادامه یافته یافت.

گفتنی است کلیه شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور در ضیافت سحری در مساجد، حسینیه‌ها و منازلی که در آن مراسم برگزار شده بود این روز را به سوگ امام شیعیان نشستند.

 

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.