سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نژادبهرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تشکیل کمیسیون های موقت شورا برای تدوین برنامه هدفمند

عضو موقت کمیسیون شهر سازی و معماری شورای پنجم شهر تهران گفت: کمیسیون های موقت در شورای پنجم به منظور بررسی وضعیت شهر و ارائه گزارش به مردم تشکیل شده است.

زهرا نژادبهرام عضو موقت کمیسیون شهر سازی و معماری شورای پنجم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اهداف کمیسیون شهر سازی و معماری شورای شهر پنجم اظهار داشت:بنده در 10 سال گذشته به عنوان معاون فرماندار و مدیرکل امور اجتماعی و مدیر دفاتر خدمات نوسازی فعالیت داشتم در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای  شهر پنجم تهران قرار گرفتم.
 
وی افزود: در حال حاضر کمیسیون هایی موقت در شورای شهر پنجم به منظور بررسی آخرین وضعیت موجود حوزه های 6 گانه  تخصصی شهر تهران و آشنایی با مسئولان این حوزه ها تشکیل شده است تا بتوانیم به یک برنامه هدفمند دست پیدا کنیم.
 
عضو موقت کمیسیون شهر سازی و معماری شورای پنجم شهر تهران با بیان اینکه به مردم شهر تهران قول دادیم تا  یک گزارش مشخص از وضعیت شهر تهران ارائه بدهیم، ادامه داد:بخش های مهم این گزارش وضعیت بافت های فرسوده، وضعیت شهرسازی و معماری و طرح تفضیلی و طرح جامع شهر تهران و رویکرد های شورای عالی شهر سازی و معماری است، از این رو وظیفه داریم در قالب کمیسیون های موقت گزارش اولیه  را ارائه و در اختیار مردم قرار بدهیم.
 
نژاد بهرام تاکید کرد: کمیسیون های  اصلی با شروع کار شورای شهر تشکیل می شود.
 
انتهای پیام/
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.