مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز 25 خرداد ماه؛

بهره برداری از فاز اول خط 8 مترو طی یک ماه آینده/ بخش خصوصی در راستای نوسازی اتوبوس‌های خود اقدام کند

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهره برداری از فاز اول خط 8 مترو طی یک ماه آینده، بخش خصوصی در راستای نوسازی اتوبوس‌های خود اقدام کند، انتخاب تهران به عنوان شهر راهبر سازمان شهرداران صلح و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز پنج‌شنبه(بیست و پنجم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار بیست و پنجم خردادماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.


مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: هم اکنون پیشرفت کار در فاز اول خط 8 مترو به 98 درصد رسیده که در ماه آینده به بهره برداری می رسد.


رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: به دلیل نبود نظارت و برخورد جدی و قانونی با سودجویان، شاهد افزایش قهوه خانه ها در شهر تهران هستیم.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال آن هستیم تا با فراهم کردن شرایط مناسب برای بخش خصوصی در راستای نوسازی اتوبوس ها اقدام کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: راه‌اندازی مسیر جنوب به شرق تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش سبب تقویت ارتباط بزرگراهی جنوب به شمال شرق تهران می شود.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران از بازرسی از چند واحد صنفی در منطقه سعادت آباد خبر داد.


شهر تهران به عنوان شهر راهبر سازمان شهرداران صلح و محمدباقر قالیباف نیز به عنوان عضو اجرایی سازمان شهرداران صلح انتخاب شد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در ایران به این نتیجه رسیده‌ایم که با بهبود کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، صلاحیت حرفه‌ای را جایگزین مدرک دانشگاهی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار