سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

توزیع بسته‌های مواد غذایی بین نیازمندان

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه از توزیع بسته‌های مواد غذایی بین 550 خانواده نیازمند استان در طرح "کوچه‌گردان عاشق" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جعفر دانش‌پرور مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه  با بیان اینکه این طرح طی دو روز گذشته(25 و 26 خرداد ماه) و همزمان با ایام شهادت مولای متقیان امام علی(ع) در کرمانشاه اجرا شد، اظهار کرد: در قالب این طرح حداقل 550 کیسه حاوی مواد غذایی و اقلام اساسی بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع شد. 

دانش‌پرور با بیان اینکه همه ساله در ایام شهادت امیرالمومنین(ع) کیسه‌های مواد غذایی در قالب طرح "کوچه‌گردان عاشق" به یاد مولای متقیان در دستگیری از محرومان به درب خانه‌های خانواده‌های محروم برده می‌شود، اضافه کرد: ابتدا قرار بود کیسه‌های مواد غذایی بین 500 خانوار نیازمند استان توزیع شود که با کم کردن تعدادی از اقلام موفق شدیم این کیسه‌ها را بین حداقل 550 خانوار توزیع کنیم.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه با بیان اینکه حدود 250 کیسه در نقاط شهری استان و مابقی در نقاط روستایی توزیع شد، اضافه کرد: این کیسه‌ها حاوی مایحتاج یک ماه یک خانواده شامل برنج، ماکارونی، سویا، روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز، حبوبات و... بود.

دانش پرور با بیان اینکه مجموع کمک های نقدی  دریافتی به نیت طرح  کوچه گردان و برنامه های جمعیت حدود 62 میلیون تومان بوده، اذعان کرد: علاوه بر این مبالغ جمع آوری شده ،میزان زیادی اقلام غیرنقدی برای توزیع در بین خانواده‌های نیاز در اختیار جمعیت قرار گرفت که در مجموع ارزش تمامی کیسه‌های توزیع شده رقمی بین 70 تا 80 میلیون تومان برآورد می‌شود.

به گفته وی  23 میلیون تومان از مجموع  مبلغ نقدی و غیر نقدی هزینه شده در طرح کوچه گردان عاشق  از محل آیین گلریزان "بزم مهر" جمع آوری شده بود.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه گفت: خیرینی که تمایل به کمک به فعالیت های این جمعیت دارند می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت‌ "6104337905324602"  به نام جمعیت امام علی(ع) کرمانشاه و یا 6104337770031308" به نام طرح کوچه‌گردان عاشق بانک ملت واریز کنند.

وی ادامه داد: خیرینی که وجه خود را به حساب کوچه گردان عاشق واریز کنند باید شماره پیگیری و مبلغ واریزی خود را به سامانه پیامکی "30001223000110" اطلاع دهند.

دانش‌پرور گفت: با توجه به اجرای طرح کوچه گردان عاشق در برخی از استان های کشور در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان خیرینی که بخواهند وجه واریزی آنها در مراسم کوچه گردان سایر استان ها هزینه شود باید به نام طرح"کوچه گردان عاشق" وجوه خود را واریز کنند، در غیر اینصورت اگر خیری بخواهد وجه پرداختی خود را فقط در استان کرمانشاه هزینه کند باید به حساب جمعیت پول خود را واریز کند.

وی سپس اجرای طرح "کوچه گردان عاشق" را یک شروع برای ارتباط گیری با خانواده‌های نیازمند برشمرد و افزود: تلاش خواهد شد تا با خانواده‌های شناسایی شده ارتباط گرفته و آنها را تحت پوشش جمعیت  بیاوریم.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.