سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کسب رتبه برتر کارگروه سلامت و امنیت غذایی اردستان

فرماندار اردستان گفت: کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اردستان برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر استان اصفهان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور عصر دیروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی اردستان افزود: همکاری ، تعامل و همیاری همه اعضای گروه باعث شد این موفقیت در بین شهرستان های استان بدست آید.
 
وی ابراز کرد: باید در سال جاری نیز تلاش شود با اجرایی کردن مصوبه ها و ارائه طرح ها و راهکارهای مناسب در ارتباط با سلامت جامعه و امنیت غذایی این موفقیت را تداوم بخشید.
 
رئیس کارگروه سلامت شهرستان با اشاره به بیماری آنفولانزای حاد پرندگان که کشور را درگیر کرد خاطرنشان کرد: با تلاش جمعی دستگاه ها و همکاری همه جانبه نیروهای درگیر پیشگیری از بیماری، خوشبختانه شهرستان اردستان همچون کاشان و آران و بیدگل جزو سه شهرستان استان است که از ورود بیماری به آن جلوگیری شد و تعداد دو میلیون و سیصدهزار جوجه در این شهرها مبتلا نشدند.
 
فرماندار اردستان هم چنین به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو اشاره کرد و افزود:
 مسئولان بهداشتی، دامپزشکی و جهاد کشاورزی با برگزاری جلسه های آموزشی و نصب بنر و تراکت این بیماری را جدی گرفته و دامداران و قصابان را از خطر آن آگاه کنند تا شهرستان عاری از این بیماری باشد.
 
غیور لزوم راه اندازی کشتارگاه شهر مهاباد را مطرح و از شهرداری خواست با جدیت در جهت رفع کمبودهای این کشتارگاه اقدام و قصابان را نیز به استفاده از آن ملزم کرده، جلو کشتار غیر مجاز را گرفته و محل های غیرمجاز را پلمپ کنند.
 
وی گفت: امسال اعتبار لازم جهت ساخت اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک اردستان و زواره از محل اعتبارهای تملک دارایی اختصاص داده می شود تا این کمبود برطرف شود.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.