سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش ریکرو؛

عملکرد ضعیفی در مسابقات جهانی داشتم

اشرفی گفت: رکوردهای ضعیفی در مرحله دوم مسابقات جهانی زدم و از عملکردم راضی نیستم.

صادق اشرفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکردش در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان ترکیه تصریح کرد:مرحله دوم مسابقات جهانی تیرانداز با کمان در سطح چندان بالایی برگزار نشد و بیشتر تیم ها با ترکیب اصلی خود در این مسابقات شرکت نکردند چون این رقابت ها پس از مسابقات المپیک برگزار می شود و ورزشکاران دغدغه حضور در مسابقات المپیک را ندارند برخلاف مسابقات گذشته  هیجانی زیادی بین کمانداران برای کسب مدال دیده نمی شود.

ملی پوش ریکرو در ادامه گفت: مسابقات جهانی معتبرترین مسابقات تیرانداز با کمان است که در 4 مرحله برگزار می شود و کماندارانی که در این رقابت ها حضور دارند از تجربه بالای برخوردار هستند به همین دلیل رقابت بین کمانداران بسیار نزدیک است.

وی افزود:کمانداران در چهار مرحله مسابقات که برگزار می شود باید امتیازات لازم برای حضور در مرحله فینال را کسب کنند و تعدادی از ورزشکاران ما امتیازات کافی برای حضور در فینال فینالیست ها را دارند.

نقاط ضعف مسابقه گذشته را برطرف می کنم

اشرفی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش در مرحله دوم مسابقات جهانی راضی بود یا خیر عنوان کرد:متاسفانه در مرحله دوم مسابقات جهانی نتوانستم رکوردهای خوبی بزنم و برخلاف مسابقه گذشته آمادگی کافی نداشتم.تصور می کردم که در این دوره نسبت به مرحله نخست این بازی ها امتیازات بیشتری کسب کنم اما با کماندارانی رو به رو شدم که از تجربه بیشتری نسبت به من برخوردار بودند و مدال های زیادی در کارنامه ورزشی خود دارند.

ملی پوش ریکرو درباره آمادگی اش برای شرکت در مرحله سوم مسابقات جهانی بیان کرد:مرحله سوم این مسابقات در کشور آمریکا برگزار می شود تمام تلاشم را می کنم در این مرحله امتیازات لازم را کسب کنم تا شانس حضور در مرحله پایانی را از دست ندهم.البته پیش از شروع مرحله سوم مسابقات جهانی ،رقابت های آسیایی به میزبانی چین تایپه را در پیش داریم که یک ماه نیم دیگر برگزار می شود.مسابقات آسیایی نیز برای کمانداران اهمیت ویژه ای دارد و ما هم تلاش می کنیم تا در این رقابت ها به مدال دست پیدا کند.

باید با برنامه های منسجم تری در مسابقات جهانی شرکت کنیم

وی درباره اینکه آیا تیم ریکرو نسبت به سال های گذشته افت داشته است اظهار داشت:اگر کمانداران در مسابقات برون مرزی مدالی کسب نمی کنند و یا رکورد های خوبی نمی زنند دلیل افت کمانداران نیست.فدراسیون در سال های اخیر همه تلاشش را کرده تا تیم ملی روند روبه رشدش را ادامه دهد و همه شرایط را برای ملی پوشان فراهم می کند تا نتایج خوبی کسب کنند. اگر کمانداران در چنین رقابت هایی نتایج لازم را کسب نمی کنند این موضوع را باید در نظر گرفت که کشورهای دیگر نیز برای پیشرفت تیمشان تلاش می کنند تا از سایر رقبا عقب نمانند و ما هم برای اینکه در مسابقات جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم  و رقیب سرسختی برای دیگر تیم ها باشیم لازم است تلاشمان را بیشتر کنیم با برنامه های منسجم تری در مسابقات بین المللی شرکت کنیم. 

اشرفی گفت:امیدوارم طبق برنامه ای که کادر فنی برای تیم ملی در نظر گرفته است به آمادگی بیشتری برسم تا در مراحل بعدی مسابقات جهانی رکوردهای بالاتری بزنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.