سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آتش به اختیار به معنی هرج و مرج نیست/ روز قدس یادگار امام(ره) است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: آتش به اختیار به معنی هرج و مرج نیست بلکه حضور همگانی برای انجام کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: دشمنان و دوستان نادان از جمله آتش به اختیار مقام معظم رهبری سوء استفاده کرده و برای از بین رفتن اصل آن حاشیه هایی درست کردند.
 
امام جمعه شیراز افزود: این جمله به معنی هرج و مرج درجامعه نیست و قرار نیست تضعیف دولت، نهاد و یا سازمانی انجام شود.
 
آیت الله ایمانی ادامه داد: افرادی که قلب بیمار دارند و عده ای که از بیگانگان درس می گیرند به دنبال به حاشیه بردن این مهم هستند زیرا خودشان از اجرای آن ضرر می کنند.
 
وی اظهار کرد: آتش به اختیار یک موضوع عقلانی است زیرا در هرموقع که مشاهده شود در بخشی کم کاری انجام شده باید مردم وارد شوند و کار صحیح انجام شود.
 
آیت الله ایمانی بیان کرد: زمانیکه کارهای اقتصادی بر زمین مانده، ثروتمندان باید ورود کنند و اشتغال و تولید کشور را توسعه دهند.
 
امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه فرهنگ انقلاب، فراگیری است و زمانیکه کشور مملو از استعدادهای جوان است باید از همه پتانسیل استفاده کرد، اظهار کرد: زمانی که دستگاه های فرهنگی کار خود را به درستی انجام نمی دهند باید جوانان ورود کنند.
 
آیت الله ایمانی افزود: آتش به اختیار انجام وظیفه است، زمانیکه دشمن را شناختید و مشکلات را دیدید وارد شوید نه تیراندازی بی حساب و آتش بر روی دوست ریختن.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا سیدن روز قدس، گفت: جمعه آخر ماه رمضان روز قدس است که امسال با توجه به وضعیت منطقه و جهان باید بیش از گذشته مد نظر باشد.
 
امام جمعه شیراز تاکید کرد: روز قدس یادگار امام(ره) است اما گروهی به دنبال این هستند که این روز فراموش شود و دشمنان نیز با ایجاد گروه های تکفیری سیع دارند فرصتی برای اسرائیل فراهم شود.
 
آیت الله ایمانی افزود: در داخل کشور هم دست هایی وجود دارد که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود که به طور حتم با حضور گسترده مردم این نقشه ها از بین می رود.
 
نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به دیدار مسئولین با رهبر انقلاب نیز تصریح کرد: توجه به زندگی مردم، از بین بردن دو دستگی و دوقطبی کردن مردم، برخورد با مفاسد از جمله فرمایشات مهم مقام معظم رهبری بود.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.