سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

اجرای طرح اوقات فراغت در لنگرود

جلسه آموزشگاه های آزاد هنری لنگرود با محوریت طرح اوقات فراغت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود در این جلسه گفت: طرح اوقات فراغت با مشارکت آموزشگاه های آزاد هنرهای تجسمی و موسیقی در جهت تقویت این آموزشگاه ها و فعال سازی فضای آموزش هنری می باشد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با اجرای این طرح از آموزشگاه های فعال زیرنظر خود حمایت و آنها را به مردم و ارگان ها معرفی می کند.
 
 
سهراب مقدسی افزود: طرح اوقات فراغت تابستان با رویکرد آموزش خلاقیت در هنر با مشارکت آموزشگاه های آزاد هنری در این شهرستان برگزار می شود.
 

وی افزود: در این طرح آموزشگاه ها جایگاه مبانی هنرهای تجسمی و موسیقی که اصول سازمان یافتن فکر و اندیشه هنرمند است را به صورت هماهنگ تدریس می کنند تا هنرجویان بتوانند در وهله اول رشته آینده شان را انتخاب کنند و در پایان تابستان آثاری را خلق کنند که ارائه آن دارای ترکیب بندی مناسب باشد.
 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود تصریح کرد:علاقمندانی که مایل به حضور در کلاس های نقاشی، موسیقی، خوشنویسی، فیلمسازی، عکاسی و بازیگری تئاتر هستند می توانند تا ١٠ تیر ماه  با داشتن یک برگ کپی شناسنامه، یک قطعه عکس و یک عدد پوشه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٤٢٥٢٣١٠٠ تماس حاصل کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.