سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

موضوع سیتی سنتر مزاحمت تلفنی فردی با سامانه 110 بوده است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در مورد وضعیت امنیت استان اصفهان به‌ویژه پس از حوادث تروریستی در تهران گفت : موضوع سیتی سنتر مزاحمت تلفنی فردی با سامانه 110 بوده و استان اصفهان در یک هفته گذشته امن ترین استان کشور بوده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبد الرضا آقاخانی دیشب در نشست خبری با اصحاب رسانه انتخابات 29 اردیبهشت 96 را یکی از مأموریت‌های ناجا عنوان کرد که بر اساس ارزیابی‌ها بهترین وضعیت را داشتیم.
 
سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه استان اصفهان در مورد انتخابات با امتیاز 100 درصد مورد ارزیابی کیفی و کمی انجام گرفت، گفت: حتی یک نقطه منفی در امنیت انتخابات نداشته‌ایم.
 
وی افزایش 70 درصدی حضور مردم در بحث امنیت و همکاری دستگاه‌های مختلف برای برگزاری و پس از انتخابات را یکی دیگر از نقاط قوت بیان و تأکید کرد: نظم و انضباط مردم پای صندوق‌های اخذ رأی هم نمونه‌ای بارز دیگر از حضور مردم است.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تأثیر معنوی ماه مبارک رمضان بر کاهش جرائم، اظهار کرد:  وقوع انواع جرائم در این مدت از ماه مبارک رمضان 25 درصد کاهش داشته است.
 
سردار آقاخانی با بیان اینکه اشرافیت کامل اطلاعاتی و رصد بر تحرکات مجرمان در ایام لیالی قدر به‌خوبی انجام گرفت، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت همه دستگاه‌ها شاهد پیشرفت روزافزون جامعه باشیم.
 
وی اظهار کرد: برخورد با کانون‌های جرم پس از ماه مبارک رمضان در اولویت کار قرار خواهد گرفت؛ بیش از 93 درصد مردم پشتیبانی خود را از فعالیت ناجا در این زمینه اعلام کرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان دیگر اولویت خود را برخورد با اراذل‌واوباش و مزاحمان خیابانی عنوان کرد و گفت: با اشرافیت خوب پلیس این افراد هیچ‌گونه تحرک ضد قانون نداشته و نخواهند داشت.
 
سردار آقاخانی با بیان اینکه برخورد با معتادین ولگرد و توزیع‌کنندگان خرد مواد مخدر را در دستور کار جدی قرار داده‌ایم، تأکید کرد: عزم جدی‌تر در برخورد با آن‌ها را در دستور کار ویژه خود قرار داده‌ایم.
وی برخورد با قاچاق کالا و ارز را از دیگر دستورات ویژه خود عنوان کرد و ادامه داد: در دوماهه ابتدایی سال شاهد کاهش 7 درصدی جرائم خشن در استان اصفهان هستیم.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان ایجاد سامانه برای ارتباط ناشنوایان با مرکز 110 را یکی از ابتکارات استان اصفهان بیان کرد و گفت: ناشنوایان می‌توانند با شماره تلفن 09011010110 ارتباط پیامکی با سامانه 110 داشته باشند که در حال حاضر در شهر اصفهان راه‌اندازی شده است.
 
سردار آقاخانی از راه‌اندازی یک ایستگاه پلیس راهور در مبارکه خبر داد و افزود: در دوماهه ابتدایی سال آدم‌ربایی 57 درصد، قتل 54 درصد و تجاوز به عنف 28 درصد کاهش داشته‌اند که درمجموع 7 درصد کاهش جرائم خشن را شاهد بوده‌ایم.
 
وی ادامه داد: 320 هزار تماس از ابتدای سال تاکنون با سامانه 110 برقرارشده و در تماس با سامانه 197 شش درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان در مورد کالای قاچاق، گفت: دستگیری کالای قاچاق چهار درصد رشد، 30 درصد افزایش دستگیری سارقان، افزایش یک‌درصدی برخورد با مفاسد، کاهش 20 درصدی تصادف فوتی و در برون‌شهری سه درصد کاهش تصادف فوتی داشته‌ایم.
 
سردار آقاخانی تأکید کرد: بعد از ماه مبارک رمضان برخورد با مجرمان بیش‌ازپیش انجام خواهد گرفت.
 
وی در مورد وضعیت امنیتی استان به‌ویژه پس از حادثه تروریستی در شهر تهران، تأکید کرد: تا این لحظه استان اصفهان به‌عنوان امن‌ترین استان در سطح کشور بوده است، البته یکی دو مورد گزارش مردمی همچون سیتی سنتر به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با همراهی دستگاه‌های مربوطه و نیروهای آماده خود بررسی صورت گرفت و که درنهایت مورد خاصی نبوده است.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه در رصد قرارگاه ماه مبارک رمضان شاهد کاهش روزه‌خواری در سال جاری بوده‌ایم، اظهار کرد:‌ 30 تیم بررسی روزه‌خواری توسط فرمانده انتظامی به‌کارگیری شده‌اند.
 
سردار آقاخانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا پلیس به صورت جدی در بحث حجاب وارد نمی شود و برخورد نمی کند افزود: همه این مسئولیت بر عهده پلیس نیست مردم نیز باید با امر به معروف پلیس را در این امر یاری کنند.
 
وی در مورد موضوع تکدی گری و تخلفاتی که با این موضوع انجام می‌گیرد، اظهار کرد: برخی از سارقان با این ترفند اقدام به سرقت می‌کنند، در دوماهه گذشته 43 مورد با این موضوع دستگیری انجام‌شده است.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان وظیفه اصلی دستگیری و برخورد با تکدی گران را بر عهده شهرداری عنوان و اظهار کرد: اگر در این زمینه جرمی وجود داشته باشد پلیس به جد ورود پیدا می‌کند.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.