سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی حذف برخی از فیلم‌های متقاضی در جشنواره کودک؛

باید به تصمیمات هیأت انتخاب پایبند بود

محمد احمدی امسال با تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «اسکی باز» در بخش اصلی جشنواره کودک و نوجوان حضور دارد.

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اسکی باز» در خصوص علت حضور این اثر در بخش اصلی جشنواره کودک و نوجوان به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اولا که فیلم سینمایی «اسکی باز» فیلمی گرم و صمیمی از آب درآمده، به اضافه اینکه قهرمان دارد و این باعث شد مطابق سلیقه هیات باشد و توسط این هیأت انتخاب شود.

وی درباره هیات انتخاب بیان کرد: زمانی که تهیه‌کننده و کارگردان قبول می‌کنند که فیلم‌شان در جشنواره حضور پیدا کند باید به قوانین آن و نظرات هیات انتخاب و داوری پایبند باشند حتی ممکن است تصمیمات اتخاذ شده خوشایند نباشد.

وی افزود: هیات انتخاب جشنواره امسال از طیف‌های مختلف و با‌تجربه سینمای کودک و نوجوان هستند و قطعا چون با این سینما آشنایی دارند تصمیمات بهتری خواهند گرفت، در کل فیلم‌ها سلیقه‌ای انتخاب می‌شوند.

احمدی عنوان کرد: فیلم سینمایی «اسکی باز» برای کودک ساخته شده، در این راستا قهرمانش کودک است و کارهای مهمی انجام می‌دهد که باعث جلب توجه و همذات‌پنداری این طیف از جامعه خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: «اسکی باز» قصه محور و شخصیت محور است و حتی به فضا توجه ویژه‌ای دارد از سویی فیلمنامه خوب و توانایی کارگردان علت همکاری من با این پروژه شد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.