سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مشغول به کار شدن 69 درصدی مهارت آموختگان کرمان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از مشغول به کار شدن 69 درصد مهارت آموختگان مرکز سه کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدرضا جهانگیری ؛ مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: بیش از 69درصد مهارت آموختگان مرکز شماره سه تخصصی خودرو، 42 درصد از مجتمع مراکز کرمان و مرکز رفسنجان، 41 درصد از مرکز 4 کرمان و 36 درصد از مراکز شهربابک و زرند بعد از اتمام دوره آموزشی مشغول بکار شده اند.
وی افزود: مشاوره درست آینده شغلی را رقم می زند و این اتفاق بزرگی است لذا باید واحدهای مشاوره در مراکز جدی گرفته شود و اهمیت خاصی به این حوزه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای داده شود.
جهانگیری با اشاره به سه ویژگی افراد مشاور گفت: اول اشراف کامل بر آموزش های فنی و حرفه ای یعنی داشتن دانش و آگاهی کافی از ظرفیت ها، خدمات و مزایا و اشراف کامل بر تمامی حوزه ها از جمله آزمون و گواهی نامه، دوم ظرفیت ها و پتانسیل های شغلی را در هر گروه شغلی در اجتماع شناسایی کرده و یا بسازد و سوم دانش کافی برای برقراری ارتباط به اصول روانشناسی داشته باشد.
وی تصریح کرد:سامانه مشاوره سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس http://www.portaltvto.com/moshavere آماده ارائه مشاوره پیرامون آموزش های فنی و حرفه ای به آحاد جامعه جویندگان مهارت، خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان وغیره است.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
http://arzunkadeh.com
۱۲:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
من که بیکارم