سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

انهدام باند حرفه ای سارقان با 11 فقره سرقت در رشت

رییس پلیس آگاهی استان گیلان از انهدام باند حرفه ای سارقان با 11 فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ فرهاد فلاح کریمی گفت: ماموران انتظامی کلانتری 14 حین گشت‌زنی در مناطق جرم خیز، به یک نفر مشکوک شده و سوابق او را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی سوابق کیفری مشخص شد این فرد از مجرمان سابقه دار است، اظهار داشت:‌ برادر متهم نیز سابقه سرقت و قتل را در استان های اردبیل و گیلان در پرونده خود داشت.

رییس پلیس آگاهی گیلان افزود:‌ متهم پس از دستگيری در بررسی های فنی پلیس به 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و 2 فقره سرقت خودرو در شهرستان های آستارا و تالش به همراهی 2 همدست اعتراف کرد.

سرهنگ فلاح کریمی با اشاره به شناسایی و دستگیری 2 همدست دیگر متهم در این پرونده، خاطرنشان کرد:‌ متهم 33 ساله به همراه 2 همدست 32 و 30 ساله، پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه سارقان با استفاده از يک عدد سوئيچ دست ساز و باز نمودن درب خودرو ، اقدام به سرقت خودرو و داخل خودرو می کردند، از همه شهروندان خواست خودرهای خود را به دزدگير مجهز كنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.

 
انتهای پیام/اص
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.