سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرداری کرمان

مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرداری با حضور شهردار کرمان، اعضای دوره چهارم شورای شهر برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  علی بابایی، شهردار کرمان در این مراسم ضمن خیر مقدم و تشکر ویژه از همکاران جانباز و ایثارگر در شهرداری و خانواده شهدا و فرزندان شهید که مایه برکت مجموعه شهر و شهرداری هستند، گفت: صمیمیتی که بین همکاران و جانبازان شهرداری وجود دارد، باعث شده که هر ساله طی ضیافتی دور هم جمع شویم.

وی افزود : این نشست با هدف  تقدیر و تشکر از زحمات جانبازان شهرداری که در سالهای گذشته در جبهه های جنگ  مایه افتخار و برکت بودند و در این دوره نیز  در شهرداری کرمان مایه برکت و افتخار هستند ،برگرار شده است.

بابایی با اشاره بر اینکه اگر امروز شهرداری با همه مسائل و مشکلات و گرفتاریهای مالی هنوز می تواند در رسیدن به اهداف خود تلاش کند، گفت: علاوه بر اجرای پروژه های سبک و سنگین در سطح شهر ، شاهد اجرای پروژه های عمرانی ویژه ای نیز در سطح شهر هستیم.

در ادامه معاون بنیاد شهید استان کرمان نیز  ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم ، گفت: اینگونه مراسم ها  در واقع تجلیلی است از ایثارگران ، خانواده معظم و معزز شاهد و جانبازان ب که در واقع اقتدار ، امنیت و آسایشی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم از ایستادگی و برکت وجود این بزرگواران  است.

گروهی بیان کرد : آنها آرامش خود را بر هم زدند تا ما در این دنیا آرامش داشته باشیم .

علی اکبر مشرفی، رئیس دوره چهارم شورای شهر نیز ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) ،از مدیران و پرسنل  شهرداری کرمان که در طول 4 سال گذشته ما را در شورای چهارم یاری کردند تشکر و از  زحمات شبانه روزی آنها  در عرصه شهر قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهر در این 4 سال با همت مدیران و پرسنل شهرداری  تغییرات بسیار زیادی کرده است، عنوان کرد: با همت شما بزرگواران و همکاران شهرداری امروز شاهد شهری زیبا هستیم که می توانیم آن را پشتوانه جنوب شرق ایران بنامیم .

مشرفی  در ادامه از شهردار کرمان که باعث ایجاد اقدامات چشمگیری  در سطح شهر کرمان شده است، تشکر و قدر دانی کرد.

در پایان این مراسم تعداد 68 لوح به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرداری و سه لوح ویژه به مشرفی رئیس شورای شهر، مهندس بابایی شهردار کرمان و آزاده سرافراز سردار حسنی اعطا شد .

همچنین دو لوح از طرف شهردار کرمان و بنیاد شهید استان کرمان به ایثارگر سرافراز احمد نخعی رئیس امور ایثارگران شهرداری تقدیم گردید.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.