سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم ملی جودو کارگران:

همه ما هم‌قسم و متعهد شده‌ایم که باز هم افتخارآفرین باشیم

اعتمادی گفت: همه ما هم‌قسم و متعهد شده‌ایم تا انتظاراتی که مردم دارند را برآورده کنیم و بتوانیم مانند دوره گذشته افتخارآفرین باشیم.

حسین اعتمادی سرپرست تیم ملی جودو کارگران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اعزام تیم ملی جودو به مسابقات جهانی کارگران اظهار داشت: در این مدت مراحل مختلف اردویی را پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه 99 درصد اهداف ما محقق شده و همه چیز خوب و عالی بوده است.
 
وی افزود: اگر بچه‌ها تلاش کنند مطمئنا می توانیم کارهای بزرگی را در لتونی انجام دهیم، خوشبختانه شرایط خوب است و همه چیز برای افتخار آفرینی فراهم است.
 
سرپرست تیم ملی جودو کارگران در ادامه گفت:خداراشکر جودوکاران آسیب‌دیدگی خاصی ندارند و شرایط ایده‌ آل است تا بتوانیم مبارزات خوبی را در‌ لتونی به نمایش بگذاریم. همه نفرات جزء باتجربه‌ها هستند و همه ما هم‌قسم و متعهد شده‌ایم تا انتظاراتی که مردم دارند را برآورده کنیم و بتوانیم مانند دوره گذشته باز هم افتخارآفرین باشیم.
 
اعتمادی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی جودو کاگران در دوره پیش این مسابقات که در کشور ایتالیا برگزار شد، توانست با کسب 2 طلا، 2 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در این دوره تیم ملی با هشت ورزشکار در این رقابت ها شرکت خواهد کرد و مطمئنم که هشت نماینده جودو می توانند باز هم افتخارآفرین باشند، مدال های خوبی را نصیب کاروان کارگری ایران کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.