عضو تیم ملی جودو کارگران گفت: ما فقط به فکر ایستادن روی سکوی نخست و دفاع از عنوان قهرمانی جودوی کارگران جهان هستیم.

رضا سجادی فر در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد مسابقات جودوی جهانی کارگران در کشور لتونی اظهار داشت: دقیقا خبر ندارم چند کشور قرار است در این مسابقات شرکت کنند ولی به هر حال رقابت ها جهانی است، قطعا ورزشکاران با آمادگی کامل در این رویداد مهم شرکت می کنند تا بتوانند برای کشورشان افتخار آفرینی کنند.
 
وی افزود: تیم ملی ما در دوره گذشته این مسابقات که در کشور ایتالیا برگزارشد، توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در این دوره هم مطمئنم می توانیم عنوان قهرمانی خودمان را در لتونی تکرار کنیم.
 
سجادی فر ادامه داد: خدا را شکر بچه ها در آمادگی کامل به سر می برند و امیدوارم بتوانیم با مدال های رنگارنگ به کشور عزیزمان باز گردیم.
 
عضو تیم ملی جودو کارگران در پاسخ به این سوال که چه مدالی را در لتونی کسب خواهد کرد، اظهار داشت: تمام سعی ام بر این است تا بتوانم با آمادگی ذهنی کامل در این مسابقات شرکت کنم و به مدال طلا دست پیدا کنم. باز هم تکرار می کنم که هدف ما قهرمانی در این مسابقات و به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ کشورمان در لتونی است. همچنین جا دارد این جا از شرکت نامی نو هم تشکر کنم که به عنوان حامی تیم ملی جودو کارگران از ملی پوشان حمایت می کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.