سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

مهدهای کودک استان رتبه بندی می شود

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان از سطح بندی و رتبه بندی مهدهای کودک در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بهاره رحمانی گفت: این طرح هر سال برای اعمال نظارت‌های جدی در زمینه ارتقاء کیفیت خدمات در مهدهای کودک استان انجام می‌شود.
 
معاون امور اجتماعی استان اضافه کرد: پایش و ارزیابی در همه ابعاد رشد کودکان، آموزش دهندگان، محتوای آموزشی، وسایل کمک آموزشی، فضای فیزیکی، تجهیزات، موارد ایمنی و بهداشتی انجام می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان هدف از سطح بندی و رتبه بندی مهدهای کودک استان را انطباق برنامه‌های مهدهای کودک با شئونات و اخلاق اسلامی – ایرانی، رعایت کامل حقوق کودکان از ابعاد محتلف در مهدهای کودک از جمله شرایط فیزیکی و تجهیزات، بهداشتی، ایمنی، تغذیه، شایستگی نیروی انسانی و کیفیت محتوا و روش‌های آموزشی دانست.

رحمانی گفت: این طرح برای تعیین میزان شهریه متناسب با نتیجه ارزیابی مهدهای کودک، کمک به تجهیز مهد‌ها، تشویق مهدهای کودک استاندارد و تعیین شاخص‌های مناسب به منظور اختصاص تسهیلات پیش بینی شده از سوی سازمان به مهد‌ها و در نهایت رتبه بندی و سطح بندی مهدهای کودک و بالا بردن اعتماد خانواده‌ها انجام می‌شود.

 ۱۱۴ مهدکودک در استان تحت نظارت بهزیستی فعال است که از این تعداد ۴۴ مهد شهری، ۱۱ مهدکودک روستایی یک آدینه مهد و ۱۸ مهدکودک در حاشیه شهر برای حدود ۶ هزار کودک در استان خدمات ارائه می‌کنند.
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.