سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

پیش‌بینی مصرف 57 هزار مگاواتی برق با افزایش دما

با افزایش دما پیش‌بینی مصرف برق به 57 هزار مگاوات نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت که این میزان سهمیه پیک تقسیم‌بندی می‌شود و بخشی از آن سهم توزیع برق مازندران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمدی ‌یزدی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف توانیر در ساری گفت: افزایش دما در خرداد ماه امسال نشان از فرارسیدن گرمای هوا دارد و امروز به دلیل افزایش دما 3 هزار و 400 مگاوات مصرف مضاعف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته با وجود گرمای هوا با کمک مشترکان برق حدود 3 هزار مگاوات از نیاز سراسری شبکه‌های کشور مدیریت شد افزود: با توجه به مدیریت مصرف ، در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، خانگی شاهد کاهش درصد خاموشی در کشور بودیم.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف توانیر با اشاره به اینکه یک سوم مصرف برق در تابستان به سیستم سرمایشی اختصاص دارد گفت: سال گذشته حداکثر نیاز شبکه سراسری 17 تا 18 هزار مگاوات سهم سیستم سرمایشی بود.

احمدی ‌یزدی افزود : با افزایش دما پیش‌بینی مصرف به 57 هزار مگاوات نسبت به سال گذشته مواجه هستیم که این میزان سهمیه پیک تقسیم‌بندی می‌شود و بخشی از آن سهم توزیع برق مازندران می‌شود.

وی با اعلام اینکه با همکاری رسانه و مدیریت مصرف از سوی مشترکان سبب می‌شود تا امسال خاموشی نداشته باشیم، گفت: با توجه به کمبود برق سال گذشته اما مدیریت مصرف سبب شد تا خاموشی نداشته باشیم.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.