سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تربیت 400 حافظ قرآن در شیراز

مدیر مؤسسه قرآن منتظران ظهور گل نرگس شیراز از تربیت 400 حافظ قرآن در 8 سال فعالیت این مؤسسه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مژگان منوچهری مدیر مؤسسه قرآن منتظران ظهور گل نرگس شیراز با بیان اینكه در این ۸ سال ۴۰۰ حافظ قرآن كریم در این مؤسسه تربیت شده‌اند، افزود: ۵۶ حافظ كل قرآن و ۱۳۰ حافظ چند جزء قرآن كریم طی یكسال و نیم گذشته در این مؤسسه تربیت شده‌اند.
 
منوچهری با بیان اینكه فعالیت‌های این مؤسسه ویژه سنین مختلف از ۳ تا ۵۰ سال است، گفت: برگزاری دوره‌های تربیت معلم روخوانی، روان‌خوانی، تربیت معلم پیش‌دبستانی و تربیت معلم حفظ قرآن و تربیت معلم تجوید و صوت و لحن از جمله فعالیت‌های این مؤسسه در طول سال است.
 
وی با اشاره به اینكه اساتید این دوره‌ها همگی از اساتید برجسته فارس و كشور هستند و در پایان دوره‌ها نیز مدرك معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی به آن‌ها اعطا می‌شود، ادامه داد: سالانه ۳ دوره تربیت معلم در رشته‌های مختلف در این مؤسسه برگزار می‌شود.
 
منوچهری اظهار كرد:‌ اخیرا شعبه‌ای از مؤسسه نیز در روستای فتح‌ آباد كوار افتتاح كردیم كه در آن دوره‌های تجوید و صوت و لحن برای حافظان كل قرآن این روستا كه تعداد زیادی هم هستند، برگزار می‌كنیم.
 
وی، برگزاری دوره پیش‌دبستانی مهد قرآنی را برای كودكان ۳ تا ۶ سال به‌منظور آموزش حفظ و مفاهیم قرآن كریم به نونهالان را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه برشمرد.
 
مدیر مؤسسه قرآن منتظران ظهور گل نرگس شیراز به فعالیت‌های غرفه این مؤسسه در نهمین نمایشگاه قرآن فارس اشاره كرد و تصریح کرد: در این غرفه ایستگاه نقاشی برای كودكان و ختم صلوات تعبیه شده است كه در روز عید به ۱۰ نفر از شركت‌كنندگان در ختم صلوت و همچنین به تعدادی از كودكانی كه در ایستگاه نقاشی این غرفه فعالیت كرده‌اند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.